Als je denkt dat een hamer en spijker de beste remedie zijn voor een gebroken hart - of een gebroken kast - dan ben jij onze nieuwe held als onderhoudstimmerman!
Jouw rol als servicetimmerman is ervoor te zorgen dat de bewoners in één keer goed geholpen worden, maar het kan voorkomen dat een vervolgafspraak ingepland moet worden in samenspraak met de bewoner en met de afdeling planning. Jouw ervaring als timmerman is van cruciaal belang om de bewoners zelfstandig en op het meest efficiënte manier te kunnen helpen. Hiervoor is het natuurlijk ook essentieel dat je klantvriendelijk, oplossingsgericht en communicatief vaardig bent, en dat je de Nederlandse taal goed beheerst, zowel in woord als geschrift. De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd; de ene keer vervang je een kraan, de andere keer kom je een lekkage aan een raam verhelpen. Geen dag is hetzelfde, hierdoor sta je je nooit te vervelen op je werk. Ben jij op zoek naar een dynamische werkomgeving, solliciteer dan direct!
Een fijn thuis betekent voor bewoners dat alles gewoon werkt en er netjes uitziet. Geen lekkage, geen haperende kraan, geen afbladderend schilderwerk. Het betekent ook dat mensen weten wie ze moeten bellen als er iets stuk is en dat het snel opgelost wordt. Onze opdrachtgever verzorgt dit volledig van A tot Z, waarbij kwalitatief werk leveren en huurders een goed gevoel geven centraal staat: van het allereerste contact tot de nazorg.
Wij vinden het belangrijk dat jij met vertrouwen op pad gaat. Dat betekent dat we veel persoonlijke aandacht hebben voor onze zzp’ers. Wij willen altijd meedenken en bieden graag een luisterend oor. Alles is voor elkaar!
Daarom werk je via Covebo: