Een samenwerking met Covebo Payroll & HR brengt voordelen met zich mee. Welke voordelen dit precies zijn, hangt af van uw behoeften. Het ene bedrijf heeft baat bij het verzorgen van de salariëring, terwijl een ander op zoek is naar een HR-afdeling op afstand die veel meer taken verzorgt.

Waar wij voor u het verschil kunnen maken, bespreken we graag met u. Hieronder vindt u alvast een greep uit de werkzaamheden de wij van u kunnen overnemen:

  • Nagenoeg alle administratieve handelingen
  • Correct en op tijd uitbetalen van loon aan uw medewerkers
  • Arbeidscontracten opstellen
  • Tijdelijke contracten overnemen
  • Verzuimbegeleiding op het moment dat een medewerker (langere tijd) ziek is
  • Overname van het ziekterisico
  • Pensioenregeling voor uw medewerkers verzorgen
  • Verlofregistratie
  • Bijkomende vragen over het dienstverband, wet- en regelgeving en salariëring beantwoorden
  • Ontslagprocedures
  • Belangrijke momenten signaleren

Bij Covebo Paryoll & HR worden alle zaken voor uw personeel Gewoon Goed Geregeld! U bent optimaal flexibel, loopt minder risico en in veel gevallen levert het u zelfs een kostenbesparing op! Wij berekenen dit verschil graag eens samen met u.

Ontdek zelf wat ons zo uniek maakt! 

Meer weten? Neem contact met ons op via 088 – 14 10 750.